Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
23. maj 2004 - 15:49 Der er 7 kommentarer

jeg vil gerne lave netværk

Hej vi bruger trådløst netværk til at gå på nettet, men vi har ikke fået lavet det sådan at vi kan udveksle data i mellem de computere der er på netværket... hvordan gør man det.
Avatar billede flindten Nybegynder
23. maj 2004 - 16:11 #1
udveksle data ?, du kan da bare dele jeres drev... klik højre museknap på et drev
vælg deling sæt det op det taler næsten for sig selv, og søg efter computernavnet i
netværket og fang drevene flyt så filer frem og tilbage som i har lyst til.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
23. maj 2004 - 16:21 #2
det kræver at i har samme navn på jeres arbejdsgruppe, på alle pc'er
og det vil være en god ide hvis i har faste ip'er på alle pc'er
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
23. maj 2004 - 16:55 #3
jamen det jeg ledte efter var lidt en klik for klik instruktion
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
23. maj 2004 - 16:57 #4
Du kan evt. låne en bog, der hedder: 'Netværk i praksis' af René Djurup. Her kan du læse om både trådløse og alm. netværk trin for trin.
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
23. maj 2004 - 17:16 #5
ja men hør nu her, det er kun et spørgsmål om at  jeg lige skal guides så jeg kan udveksle nogen filer.. Skal jeg oprette arbejdsgruppe eller hvad skal jeg gøre kom nu det er vel ikke mere end nogle få klik der skal til før vi kan smide filer ind i en delt mappe som den anden kan hente
Avatar billede flindten Nybegynder
23. maj 2004 - 18:54 #6
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. november 2004 - 15:49 #7
HMMMM måske er det på tide at lukke dette spg