Avatar billede rixx Nybegynder
22. maj 2004 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger font ved navn Eurostile

Jeg søger en font ved navn Eutostile i True Type format. Jeg har en kammerat der har lavet et logo til mig som benytter denne font, men han har brugt en Mac til det, så jeg kan jo desværre ikke få fonten af ham.
Jeg har ledt og ledt på nettet efter denne font, men kan kun finde den steder hvor den koster penge.
Er der nogen der ligger inde med fonten "Eurostile", eller "EurostileT" eller andre varianter, kunne jeg godt tænke mig den.
Jeg har selv fundet en gratis version af fonten, men den kan ikke laves fed og kursiv, og det kan den version min ven har til Mac.

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. maj 2004 - 21:54 #1
"Er der nogen der ligger inde med ...."  Det lyder som om du opfordrer til
ulovligheder ved at bede om en gratis kopi af en købe-font. Men måske læser jeg dit
spørgsmål forkert.
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2004 - 22:39 #2
Hva' med at få lavet det logo med en anden (passende) font, du kunne da uploade logoet så man kunne se mulighederne!
Avatar billede miss-g Seniormester
23. maj 2004 - 01:35 #3
Avatar billede rixx Nybegynder
23. maj 2004 - 02:25 #4
Tak det var lige præcis hvad jeg søgte
Avatar billede miss-g Seniormester
23. maj 2004 - 12:49 #5
Selvtak *S*