Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 17:58 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Topbanner - klippe/klister et par billeder sammen

Jeg vil sætte stor pris på, hvis én af jer grafik-hajer kan komponere et topbanner ud fra nogle af nedenstående fotos. Farverne skal primært være orange og sort i forskellige nuancer. Størrelsen skal være 770x140 pixels. I højre side af banneret skal ét af portrætbillederne fades ind i baggrunden, og i venstre side skal teksten "Go2C.dk" fremgå.

Sig til, hvis I har yderligere spørgsmål - på forhånd tak :)

www.opfinderen.dk/go2c/1.jpg
www.opfinderen.dk/go2c/2.jpg
www.opfinderen.dk/go2c/3.jpg
www.opfinderen.dk/go2c/4.jpg
www.opfinderen.dk/go2c/5.jpg
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. maj 2004 - 18:49 #1
http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/go2c.jpg
Er det noget i den retning du ønsker?
Ellers må du lige sige lidt mer' om stil osv.
Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 18:58 #2
Ja, selve farvevalg og opsætning er fint. Men det skal gerne se lidt mere "rodet ud" med fx. noget gitterværk. Det er svært at forklare, men det er faktisk noget i stil med http://www.nicolin.dk/Pictures%20topbannere/banner-brand.jpg, som jeg søger. Blot med lidt andre motiver selvfølgelig.
Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 19:02 #3
Der behøver slet ikke at bruges de naturbilleder, som jeg har lagt ud. Det var bare et udgangspunkt. Det kunne være fint, hvis flere billeder kunne lægges oven i hinanden, som på banneret, jeg henviser til.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. maj 2004 - 19:31 #4
hmm ok har lagt striber på http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/go2c.jpg - Jeg bryder mig ikke om alt det rod. "Less is more"
Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 19:46 #5
Det hjalp meget på det. Måske du kan prøve at udskifte baggrunden med det første af billederne?
Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 19:55 #6
Evt. ville en smule afskåret gitter i fx. øverste venstre hjørne se meget godt ud.
Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 19:55 #7
Laver du det i PhotoShop?
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2004 - 20:00 #8
Avatar billede netro Nybegynder
22. maj 2004 - 20:10 #9
Udmærket, men hovedet skulle gerne være skåret ud, og teksten se lidt mere spændende ud.
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2004 - 21:33 #10
Avatar billede uap Nybegynder
22. maj 2004 - 22:06 #11
http://rapchicken.webbyen.dk/

- Klik på Eksperten øverst på forsiden.

Hilsen Anne
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. maj 2004 - 02:41 #12
Et forsøg fra mig.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/go2c.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede sirub Nybegynder
23. maj 2004 - 11:31 #13
/bill
Hvordan har du lavet den tegneserieagtig effekt?
Det ser kanont ud...
Avatar billede netro Nybegynder
23. maj 2004 - 16:12 #14
Jeg må nok desværre sige, at intet af det er lige i øjet. Så jeg har selv fået lavet et nu, der om ikke andet kan bruges midlertidigt.

Tak for indsatsen alligevel.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. maj 2004 - 16:44 #15
Hm, et lille kvarter for sent, sådan går det når man ikke refresher..
Men jeg kan ligeså godt poste mit forsøg alligevel:

http://www.tekoworld.dk/exp/go2c.jpg
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. maj 2004 - 17:15 #16
Sirub - se på http://www.good-tutorials.com/tutorials/2

der skulle du nok finde noget du kan bruge.
Mvh
*Bill
Avatar billede sirub Nybegynder
23. maj 2004 - 17:40 #17
/Bill
Tak,
og undskyld jeg forstyrre din tråd netro....
Avatar billede netro Nybegynder
24. maj 2004 - 14:20 #18
Det er jeg ked af, psoroasis. Den er ellers ikke så dårlig. Tak for forsøget...