Avatar billede militz Nybegynder
22. maj 2004 - 12:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen udgående lyd i MSN.

Hej eksperter

Jeg har lige investeret i nye dele til min 'puter. Jeg har anskaffet følgende:

ABIT IC-7G bundkort med indbygget lydkort
P4 processor (northwood 3.2 GHz)
Nye dual-ram

Jeg har installeret alle programmer om igen, men kan ikke få min MSN til at fungere. Min MSN er fra start en 4.0, men er opdateret med en 4.7. Sidenhen er der installeret en 6.2. Tilføjelsesprogrammer er installeret.

Jeg kan ved hjælp af "guiden lydjustering" få lyd i højttalere og udslag på mikrofon. Mit webcam kører fint.

Når jeg bruger samtale med venner og familie kan jeg hører dem, men de kan ikke hører mig. De kan se mig på webcam.

Jeg har deaktiveret mit faste lydkort og kører (som på den gamle 'puter) med et soundblasterlydkort 5.1.

Er der nogen som har et bud på, hvad der er galt?

Militz
Avatar billede militz Nybegynder
22. maj 2004 - 12:58 #1
Løsningen er fundet. Det var netværksforbindelsen, som skulle have fjernet markeringen ved QoS-pakkeplanlægning. Svar har derfor ikke mere relevans.
Avatar billede knighten Nybegynder
22. maj 2004 - 13:10 #2
Hvis selv har løst dit problem skal du lægge et svar og acceptere det for at lukke spørgsmålet.
Se evt. http://expfaq.1go.dk/?id=26#luk_spm
Avatar billede militz Nybegynder
22. maj 2004 - 14:46 #3
Jeg fandt ud af at, der ved intel netværkskort åbnes op for QOS-pakkeplanlægning.

Dette deaktiveres ved at trykke: kontrolpanel - Netværksforbindelse. Højreklikke på aktivt netværk og fjerne fluebenet i QoS-pakkeplanlægning.