Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2004 - 01:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Battlefield 1942 desert combat ? HJÆLP !

Jeg har lige fået battlefield 1942, og vil nu gerne have desert combat lagt ind ... jeg har alle downloads til desert combat: desert combat full install 0.5 MOD... desert combat Map Pack ... og desert combat 0.6F patch ... og jeg mener at jeg har installeret det hele rigtigt. og DC virker fint i single player, men så snart jeg prøver at joine en server, så lige når den har loaded banen går den ud a spillet ??

SPØRGSMÅL = HVORFOR GÅR BATTLEFIELD UD AF SPILLET NÅR JEG PRØVER AT JOINE EN SERVER PÅ INTERNETTET `?????
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. maj 2004 - 01:27 #1
Prøv at disable din firewall.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2004 - 11:56 #2
har jeg prøvet :(
Avatar billede dp Nybegynder
23. maj 2004 - 11:42 #3
Hvorfor prøver du ikke med de nyeste versioner?
Battlefield 1942 er oppe på version 1.6 (www.battlefield1942.com - under Downloads->Patches)
Desert Combat (DC) er oppe på version 0.7 (http://www.desertcombat.com/?page=downloads) og selvom de kalder det en beta så kører de fleste med dem alligevel... de har altid heddet beta versioner og det bliver nok heller ikke anderledes i fremtiden før de er helt tilfredse - det bliver de aldrig for de er perfektionister - til vores andres fordel ;)
En mulig grund til at den går ned kan være fordi DC 0.5 havde problemer med at forbinde til servere der kører med nyere versioner, så måske det er det du prøver?
Prøv også nyeste grafikkort drivere... de har det med at drille nogle gange (been there).
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2006 - 17:51 #4