Avatar billede theranger Nybegynder
20. maj 2004 - 11:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

cmesys.exe

Hej!

Jeg får følgende fejlmeddelelse, når jeg logger på min arbejdscomputer, som er i netværk:

---ooo---000---ooo---
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe

Der blev nægtet adgang til den angivne enhed, sti eller fil.
---ooo---000---ooo---

Hvad kan der være galt? Filen eksisterer godt nok.
Avatar billede theranger Nybegynder
20. maj 2004 - 12:25 #1
Har selv løst problemet - tak til www.arlet.dk
Avatar billede resist Nybegynder
20. maj 2004 - 12:29 #2
cmesys.exe er snavs. Send eventuelt en HijackThis-log herind, så kigger vi på den.

Hent Spybot og HijackThis:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer og genstart.

Derefter udpakker og kører du Hijackthis > Scan > Save log. Kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, vi skal nok hjælpe med at tyde loggen.
Avatar billede theranger Nybegynder
20. maj 2004 - 13:54 #3