Avatar billede herbert Nybegynder
02. oktober 1999 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

programmet er for stort til at kunne være i hukommelsen

Jeg har et gammelt spil, Simfarm :)
Og jeg vil gerne køre det på min P3 450 mhz, 64 mb ram. Men når jeg prøver at køre det siger den at programmet er for stort til at kunne være i hukommelsen??
Jeg har også prøvet i MS-Dos tilstand, der vil den heller ik.
Avatar billede butthead Nybegynder
02. oktober 1999 - 16:01 #1
Du skal fjerne alle de installerede drivere/tsr programmer som startes under opstart, dog pånær din musse driver og muligvis din driver til lydkortet.
Det er nok nemmest at gøre det ved at trykke F8 (kan ikke lige huske om det er F8 eller F5, mener det er F8 !!) under opstart, også manuelt starte din musse driver !!

Butthead
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 1999 - 17:49 #2
Du kan også vælge at lave en opstart menu i dine config.sys & autoexec.bat

Læg indholdet af filerne herind og så skal jeg lave det for dig..
Avatar billede herbert Nybegynder
02. oktober 1999 - 18:59 #3
okay