Avatar billede rixx Nybegynder
18. maj 2004 - 21:29 Der er 3 kommentarer

DVD+R og DVD+RW på Playstation 2

Hej er der nogen der kan fortæller mig om det er muligt at benytte DVD+R og DVD+RW i min playstation 2.
Hvis det er muligt, hvad skal jeg så have fat i for at kunne gøre det og hvor kan jeg få fat i det?

På forhånd tak.
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 21:38 #1
du skal ha chippet din ps2 og så skal du jo så klart ha en dvd bränder og et program til at fikse spillet over på dit dvd media, har läst at alcohol 120% skulle väer godt, men tvivler stärkt på at det er lovligt.
Avatar billede haverslev Novice
18. maj 2004 - 21:40 #2
http://www.mm-vision.dk/chipsinfo.asp
Et stykke nede på siden: Forklaringer til vores installationsskema
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
19. maj 2004 - 07:29 #3
hvis det er backup af film burde der ikke være nogen probs med at afspille dem, men hvis det er backup af spil´, skal du ha chippet din ps2...

link til chip er postet....

//kitty