Avatar billede tobocom Nybegynder
16. maj 2004 - 12:56 Der er 1 løsning

Fejl i debug, "THERE WHERE NO SOURCE CODE AVAILABLE"

Hejsa,

Jeg er ved at blive sindsyg. Jeg har lavet en klasse MyItem som er Shared, som jeg bruger rigtig mange stedet i et større stykke software jeg er ved at lave.

Nu sidder jeg og debugger ved at steppe mig igennem koden da jeg har nogle problemer med nogle data de blive lagret dobbelt i en database. Anyway.. Undervejs i min debugging får jeg denne besked når jeg vil lægge nogle data ind i min klasse.. "THERE WHERE NO SOURCE CODE AVAILABLE FOR THE CURRENT LOCATION", og mit program går ned i debug. Nogen der har en ide til hvad det kan være.

Her er den stump af klassen jeg lagre i:

Public Class MyItem
    Private Shared m_ChangedBy As String
    ...

Public Shared Property ChangedBy() As String
        Get
            Return m_ChangedBy
        End Get
        Set(ByVal Value As String)
            m_ChangedBy = Value.TrimEnd
        End Set
End Property

End Class

Her er min kode:

...
MyItem.ChangedBy = "" & DR("ChangedBy")
...

DR er en sqlDataReader.

Jeg bruger som sagt Klassen adskillige steder i mit projekt, uden problemer.
Avatar billede tobocom Nybegynder
19. maj 2004 - 23:04 #1
Nå det viste sig at være vrøvl med min database