Avatar billede debuur Nybegynder
16. maj 2004 - 08:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows ME opdatering

Hej

Jeg skal hjælpe min gamle far med hans gamle pc som opfører sig mistænkeligt ( jeg tror den er virus inficeret idet han har kørt med virus program slået fra )

Kender i et sted hvor jeg samlet kan downloade alle updates til Windows ME også brænde dem på en cd.

Skriv gerne en præcis beskrivelse af hvordan jeg gør
Avatar billede mbusk Nybegynder
16. maj 2004 - 10:16 #1
Det er højst sandsynlig ikke en virus.  Men bare fordi at Windows ME er noget møg og som regel opfører sig mærkeligt. Det er det dårligste af alle windows og elendigt. Det er fyldt med fejl. Mit bedste råd er at lån en cd med xp eller win98 se og installer en af dem i stedet for. Der vil altid være problemer med Win Me. At opdaterer det kan endda gøre det værre, har selv prøvet det.

Hvis du virkeligt vil opdaterer kan du købe en opdaterings cd af microsoft. Men mit råd er at få fat i en anden windows version.
Avatar billede debuur Nybegynder
16. maj 2004 - 10:40 #3
mbusk<< jeg er enig, har brugt mange timer ved telefonen for at guide min far igennem 1000 vis af problemer - jeg har anbefalet at han køber win xp.
Nu har vi så aftalt at jeg gør et sidste forsøg ellers hedder det win xp fremover.
Avatar billede debuur Nybegynder
16. maj 2004 - 10:42 #4
sekam>> tak for linket - jeg vender tilbage med point senerer, når jeg har fået brændt min win me update cd
Avatar billede sekam Nybegynder
16. maj 2004 - 10:50 #5
Np. :)
Avatar billede serverservice Praktikant
16. maj 2004 - 12:41 #6
Ja jeg ville nu også følge mbusk´s råd og få et ordentligt styresystem, Me er noget skrammel
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2004 - 17:07 #7
det er et dyrt råd i giver der...
Avatar billede debuur Nybegynder
16. maj 2004 - 17:30 #8
Jeg er enig med John Stigers, derfor vil prøve at geninstallere windows ME og få opdateret inden besøg på nettet.
Desuden har jeg hentet en masse sikkerheds programmer så min far kan færdes på internettet uden problemer - og ikke mindst at jeg ikke skal bruge timer via telefonen at guide ham igennem diverse problemer(hvilket ikke ikke er nemt når man ikke engang selv er helt skrap til det med styresystemer)
Avatar billede sekam Nybegynder
16. maj 2004 - 17:37 #9
Windows ME er skam et udemærket operativsystem. Det kan bare til tider, kræve lidt mere finpudsning og opsætning, for at køre perfekt.