Avatar billede freshness Nybegynder
15. maj 2004 - 20:17 Der er 10 kommentarer

At skrive til seriel (com) porten i delphi?

Har søgt nettet tyndt efter emnet og har da også fundet noget. Dog er jeg stadig i tvivl, om hvilke methoder jeg skal bruge for at skrive til porten. Mest fordi jeg har hentet så meget forskelligt. Men er der nogle der har prøvet det før, og har et link eller en lille stump kode de vil låne mig (til privat brug kun), så ville jeg blive lykkelig.

mvh. Mikkel
Avatar billede freshness Nybegynder
15. maj 2004 - 20:18 #1
Ved forresten godt at portene som standard er lukket af...
Avatar billede stone Forsker
15. maj 2004 - 21:19 #2
Avatar billede stone Forsker
15. maj 2004 - 21:22 #3
Avatar billede hrc Mester
15. maj 2004 - 22:54 #4
Du kan også hente "Mother of all Communications" hjem: TurboPower's berømte pakke er blevet OpenSource da de har valgt at tjene deres penge andetsteds. Den er gratis at hente og er gennemprøvet. Måske skyder man gråspurve med kanoner, men jeg skal have den installeret her i aften.

/hrc
Avatar billede freshness Nybegynder
16. maj 2004 - 14:44 #5
HRC... lyder godt... har du et link til hvor du henter det fra?
Avatar billede freshness Nybegynder
16. maj 2004 - 14:49 #6
ahh... fandt det selv... sorry...
Avatar billede freshness Nybegynder
16. maj 2004 - 16:52 #7
TAk for det... nu har jeg i hvertfald kontakt til mit interface...
Avatar billede stone Forsker
16. maj 2004 - 17:36 #8
vil du dele din viden ? så fremtidige som søger på spørgsmålet kan få svar *SS*
Avatar billede freshness Nybegynder
18. maj 2004 - 23:50 #9
He he... ja jeg brugte hrc's ide og gik ind på turbopower.com!!!
Avatar billede hrc Mester
23. maj 2004 - 10:02 #10
freshness: Kan du få TurboPower til at virke? Jeg har brugt ret lang tid med at inkludere ditten og datten og har stadig ikke komponenterne installeret.