Avatar billede promic2 Nybegynder
14. februar 2001 - 10:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Form til e-mail

Davs alle her på experten jeg har et problem med en mail form på en hjemmeside jeg kan ikke få den til at virke...
hver gang jeg prøver at sende fra den sender den er email der er Tom og så tænke jeg på om jeg kan få en af jer til at lave den,, der skal stå ...
Hvis du vil tilmeldes, skal du skrive din computers indhold. F.Ex Ram & Mhz...
Samt E-mail ,Icq Nr.(hvis du har det)  Ynglings våben , internet forbindelse, Dit rigtige navn, Dit Cs Navn, Alder, og send et billede med af dig selv, hvis du har et....

og når E-mailen er sendt skal den hoppe over på en anden side hvor der stå..

Tak for tilmeldingen, vi vil nu afgøre om du egner dig til at komme med i [FoA] Cs-clan.
Vi Vil hurtigst muligt give dig besked tilbage på den e-mail du har givet os.\"
Avatar billede mfog Nybegynder
14. februar 2001 - 10:38 #1
Well - for at kunne hjælpe dig må du fortælle hvilket stykke software du benytter og på hvilken server... eg. formmail.pl...? Evt. kunne du sende link/html som du har lavet (men som ikke vireker!)
Avatar billede promic2 Nybegynder
14. februar 2001 - 10:39 #2
hjemmesiden skal ligge på Whitehat.dk men jeg kan ikke få den til at virke
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. februar 2001 - 10:48 #3
Det gør det en del nemmere, hvis du poster din kode her på eksperten :)
Avatar billede promic2 Nybegynder
14. februar 2001 - 10:48 #4
jeg har ikke koden mere da jeg blev træt af det hele det er derfor jeg søger hjælp af en
Avatar billede styler Nybegynder
14. februar 2001 - 16:19 #5
Avatar billede styler Nybegynder
14. februar 2001 - 16:20 #6
Avatar billede promic2 Nybegynder
15. februar 2001 - 15:06 #7
jeg har fået en af en ander her fra experten