Avatar billede incom Nybegynder
11. maj 2004 - 00:22 Der er 4 kommentarer

A920 INSTALL GIVER 400 til dem der kan løse mit problem

Har fået hentet en del spil programmer MM til min Mororola A920,
Men kan ikke få den til at instalerer disse spil +Programmer
EKS: qfileman Som inden holder Qfileman.app og  qfileman.rsc og qfileman ( installationsfil)
Nå jeg prøver at instalerer siger den at den er beskadigt filen eller mappen ( har også prøvet det med andre programmer .
Når jeg kører den fra Mobilen siger den også er beskadigt.

Samt et spil jeg prøver siger den at den ikke bestod sikkerhedskontrollen..

Er lidt ude og ski.. angåendene det jeg giver point for er:
1. Løsning ( gerne guid )KOMPLET som om jeg var 100% fat svag (Som jeg også er)
2. Link med GRATIS spil programmer mm og det skal værer til Motorola A920

Er lidt krævendene men 400 point er det vel også værd !?

Angåendene de 200Point
Laver et extra spørgsmål til den er de der løser mit problem, som du eller i selvfølig har det ´rette svar på ;o)
Avatar billede werd Nybegynder
11. maj 2004 - 00:50 #1
det er ikke for sjov at maksimumgrænsen er på 200pts
Avatar billede incom Nybegynder
15. maj 2004 - 14:41 #2
BLA*BLA*BLA
Avatar billede jvnega Nybegynder
28. maj 2004 - 21:59 #3
Du kan ikke installere dem før din telefon er opdateret hos 3.
Den er låst for 3. parts software fra fabrikken af så smut ind til 3 og få den opdateret, så skulle du være kørende... :)
Avatar billede geek4fun Nybegynder
03. juni 2004 - 23:19 #4
Qfilemann: det er allerede "instaleret" de skal bare kopieres over på mobilen C:system\apps\.. den lille qfileman.sis fil skal i mappen install på C:system\install.. og bruges kun til at afinstaere programmet fra telefonen.
For at få adgang til at se C: på Mobilen kræves at du har instaleret Desktopsuite og har connectet telefonen med det medfølgende usb kabel så skal du finde enten Fix eller Rupert's crack der har en patch "Ecfmserv.exe" der kopires over i Desktopsuitens mappe. så kan du kopiere filerne over på mobilen.
hvis din mobil ikke er opgraderet skal du finde A920SDK Emulatoren og "instalere" ???.sis filerne deri og så finde dem og kopiere dem over på mobilen...
Mere om alt dette på Forummet http://www.3g.lir.dk/news.php