Avatar billede kalleferm Nybegynder
09. maj 2004 - 17:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilket backup program?

Jeg skal have lavet en backup-løsning til en mindre forening.
Jeg regner med at købe en bærbar USB harddisk fra Iomega til formålet.

Der skal backe's op ca. en gang om ugen.

Jeg kender ikke ret meget til de forskellige programmer. Kan I anbefale nogen? Programmet skal være meget let at betjene, når det først er indstillet.

Det skal kunne back'upe alle filer der er blevet ændret/oprettet
siden sidste backup.
Avatar billede hamish321 Nybegynder
10. maj 2004 - 03:28 #1
Hej Kalleferm.

Stones kopikontrol lyder som noget du ku bruge. Bruger det selv. Det er simpelt, dansk fremstillet (Steen Hjelmstrand), kan konfigureres som du lyster (kan bl.a. netop nøjes med at kopiere nye/ændrede filer hvis man ønsker det) og så er det frem for alt gratis (Tak til Steen  :O)

Du kan hente det (og flere andre gode programmer) på:

www.stoneware.dk

Med venlig hilsen

Hamish
Avatar billede kalleferm Nybegynder
14. maj 2004 - 21:57 #2
Det er da vist helt perfekt. Tak for hjælpen. :-)