Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:03 Der er 27 kommentarer

Endnu et design fra Ralfi

Jeg er netop igang med at lave et nyt community... på tres.dk

jeg vil gerne kunne ligge design delen bag mig og kommer igang med indholdet.. for det er det der tager tid..

derfor vil jeg bede jer om at vudere dette design.. og kommer med kritik hvis der måtte være dette..

link: www.tres.dk/new
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:06 #1
synes der mangler en border rundt om det hvide, det er lidt irriterende at se, for man kan ikke stille skarpt fordi det er to meget lyse farver.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:06 #2
vil meget gerne have noget tilbage melding på farverne.. da jeg ikke er så sikker på dem endnu.. og har prøve 1000 forskellige kombinationer
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:07 #3
kan ikke lide logoet.  Synes det ser uproffesionelt ud.
Avatar billede human Nybegynder
07. maj 2004 - 18:09 #4
Helt ening ang. logoet, det ser dumt ud, at hans hoved stikker op over.

Mht. til farverne synes jeg slet ikke de er pæne sammen.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:10 #5
Der er ikke farveharmoni.. der mangler nogle varme farver til at trække de kolde grå/sandfarve.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:14 #6
bedre ?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:14 #7
ups...

til at trække de kolde grå/sandfarve Op.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2004 - 18:15 #8
Jeg er helt uenig med de foregående angående logoet - Jeg synes det er morsomt og dejligt enkelt - Eneste ting angående det er at du bruger 3 skrifttyper - Det er 2 for meget.

Til gengæld synes jeg den røde bare lige under er lidt for fremtrædende.

Det er da tresser-agtigt...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2004 - 18:16 #9
Jeg synes klart det andet var bedre  og lav hellere 2 versioner vi kan kigge på - Nu aner nytilkomne slet ikke hvad forskellene er.

Jeg kunne bedre lide det sløret og synes det er fint at hårtoppen stikker op.-
Avatar billede human Nybegynder
07. maj 2004 - 18:18 #10
Ja.. Nu hvor man kan se hårtoppen.. Kunne man ikke før. Der var det bare noget slåret noget.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:19 #11
det blev meget mere behageligt for øjnene at der kom kanter på, synes også der mangler mellem menubarene og tekst området.
Og stadigvæk synes jeg slet ikke om logoet.
og som nikolajdu også siger, så må du ikke blande skrifttyperne, du skal bruge de samme, det ser bedst ud.

Men du mangler stadig nogle varme farver. Se evt. http://www.haderslevsem.dk/multimedie/Faget/MM/UV-mat/Design/Farver/laere.htm
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:20 #12
så en anden ting... hvorfor er der en scrollbar på forsiden? det er virkelig irriterende at der er en scrolbar når der ikke er noget at scrolle efter. lave siden kortere så scrolbaren forsvinder, nu når der alligevel ikke er noget tekst.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:22 #13
stefmeister.. nu må du lige forstå at siden ikke er færdig endnu.. derfor er der ikke mere tekst på forsiden..
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:28 #14
men alligevel, til hvis der er en af siderne der ikke er så meget tekst på.

Ville se godt ud hvis man kunne scrolle ned til bunden og se "dokumentet" slutte, så evt. nedenunder skriver copyright bla bla. i en ekstra lille boks nedenunder.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:29 #15
så er der sket lidt rettelser..

hehe i er godt nok svære at stille tilfredse alle sammen.. men jeg skal prøve !!
Avatar billede stefmeister Nybegynder
07. maj 2004 - 18:37 #16
dit tekstområde bredde er en lille smule kortere en menuen.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:43 #17
ja det ved jeg.. det har jeg lige lavet.. ellers fuckder den up på mac
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2004 - 18:43 #18
Jeg har det stadigt lige omvendt - Jeg synes ikke det er fedt at folkene på billedet er så tydeligt - Der røg alt det sjove - Nu finder jeg det faktisk grimt.

Det ligner noget der bare er klasket på.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:49 #19
så det skal være sløret efter din mening ?
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:53 #20
det er det nu... bedre ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2004 - 18:53 #21
Ja det synes jeg - Men som sagt så lav flere versioner vi kan kigge på - Vi ender med ikke at kunne huske noget som helst.
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 18:55 #22
i skal jo ikke huske noget.. i skal bare komme med jeres bedømmelse af det aktuelle site.. og måske sige hvad jeg kan gøre bedre..

den første udgave er jo lige meget nu
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2004 - 18:57 #23
Nej det synes jeg bestemt ikke den er - Det er jo den jeg synes var "sjov". Jeg så hellere en blanding men nu kan jeg jo ikke huske halvdelen af ændringerne....

Anyway your call
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 19:00 #24
jeg har kun lavet en ændring på billedet.. som du bekskriver som sjovt.. det er det ik meget
Avatar billede ralfi Nybegynder
07. maj 2004 - 19:50 #25
NU har jeg lige gjort noget drastisk..

hvad siger i til det
Avatar billede ralfi Nybegynder
08. maj 2004 - 18:23 #26
www.tres.dk/new nu synes jeg det begynder at ligne noget..

er farverne ikke i harmoni nu... ?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
09. maj 2004 - 21:40 #27
jo nu begynder den at være der.