Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:09 Der er 17 kommentarer

TDC Forbindelse

Jeg har TDC forbindelse og har svært ved at kigge rundt i siden som hedder www.dba.dk

Det går langsomt.
Pludselig kommer 404 osv..

Ved i hvad jeg kan gør ved det??
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. maj 2004 - 22:14 #1
er det lige begyndt for min 4Mbit er lige begyndt at opføre sig som isdn.. :/
der har ikke været andet end problemer siden jeg opgraderede fra 2Mbit
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:16 #2
Min er begyndt for ca. en måned siden. De har jo skiftet fra 256 til 512 altså alle dem der havde 256 skulle skifte til 512
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:17 #3
TDC-kabel her, og ingen problemer med den side.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:18 #4
Prøv at slette midlertidige Internetfiler.
Det sætter ofte bedre skub i load af sider synes jeg.
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:21 #5
jeg har slettet alt cocies og alt ofline internet filer alt mulig og windows hele lortet det vil ikke hjælpe
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:21 #6
victor hvor hurtig forbindelse har du??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:23 #7
512/128 - ville ønske den var det dobbelte, men har ikke "knapperne" :(
Men altså med den side du omtaler - ingen problemer.
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. maj 2004 - 22:24 #8
ja det begyndte også for ca en måned siden her.. jeg har haft kontakt til dem en gang da den blev ved med at disconnecte så satte det noget så den ville sætte hastigheden lidt ned og ikke disconnecte hvis den ikke kunne opnå den bw den skal bruge... men hastigheden har været meget svingende på det sidste.
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:25 #9
Jeg har også 512/128 men har problemer med den. Prøv og kig lidt ind i siden og se om alt kommer ligeså snart man har trykket. Det gør det ikke herover..
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:25 #10
Hvad synes i jeg skal gør??
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. maj 2004 - 22:27 #11
ringe til tdc og brokke dig.. det har jeg tænkt mig at gøre igen.
normalt vil jeg kunne hente en fil med 430KBps men lige nu ligger den ud med 5 og sniger sig op på 30 KBps efter 1 min. og ping i spil ligger på ~900 :/
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:29 #12
Jeg har ringet til dem 100 gang de siger det er ikke fra vores side.. Og jeg kan ikke finde andre udbyder. Kender i nogen gode internet udbyder der er bedre end tdc og billigere?? altså jeg var glad for 256/128
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:29 #13
Har i prøvet at måle Jeres hastigheder ?

Her kan du teste hastigheden på din Internet-forbindelse, hvad enten det er ADSL eller CABEL -

http://81.19.245.211/speedtest/start_test_2.html

Der popper en lille rude op som du blot (og helt roligt) skal klikke >JA< til.
Derefter går testen i gang.
Når testen er færdig, får du et let læseligt, grafisk resultat.

OBS: Har du installeret en firewall (forhåbentlig for dig) skal du være opmærksom på, at den kan påvirke testen i negativ retning. (du får måske ikke det rigtige resultat)

Du kan også prøve her -
http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp

eller her -
http://bandwidthplace.com/speedtest/
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:31 #14
Det har jeg prøvet for længesiden men det er jo ik det vi skal bruge,,
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. maj 2004 - 22:32 #15
så er min fin igen .. Transferred 1 file totaling 35,39 (418,16 KBps)... det er efter de fik det der Maksimal båndbredde/Garanteret båndbredde.... før det var den 100% stabil i over 2 år
Avatar billede nabaz Nybegynder
05. maj 2004 - 22:34 #16
sover nu men prøver og ser om jeg ka finde en anden udbyder. Jeg gider sku ik mere.
Avatar billede beduiner Nybegynder
06. maj 2004 - 09:27 #17
Man kan jo gøre som mange andre tilfredse kunder.

Vælg tele2.

Har aldrig haft problemer med dem