Avatar billede bonden Nybegynder
04. maj 2004 - 12:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg Homesite som standard editor

Jeg har både Frontpage og Homesite installeret - og vil gerne have Homesite til at være min standardeditor istedet for Frontpage - men hvordan gør jeg egentligt det.
Går jeg ind i internetindstillinger, er der kun microsoft-programmer, der kan angives som standardprogrammer.....
Avatar billede rosenberg Nybegynder
04. maj 2004 - 13:16 #1
shift+højre klik og vælg åben med .... vælg homesite på listen og sæt flueben ved benyt altid dette program til at åbne disse filer" ( eller noget i den stil ;) )
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. maj 2004 - 11:58 #2
Fik du, det til at virke!??
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. maj 2004 - 11:58 #3
Hov kan jo lige svare ;)
Avatar billede bonden Nybegynder
14. februar 2005 - 19:15 #4
Det var en lokal indstilling i det webinterface, der fulgte med til websitet, der skulle bruges.