Avatar billede sarid Nybegynder
03. maj 2004 - 11:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HTTP headere

Hej,

Et program, der giver brugeren mulighed for at bestemme hvordan HTTP headerne ser ud samt vis resultatet af forespørgslen i browseren.

For eksempel:
GET /fil.aspx HTTP/1.1
Host: host.dk
Referer: host.dk/fil1.aspx
Cookie: blahblah.....
...

Ovenstående vil jeg gerne sende i mit program, og resultatet vil jeg gerne se i en browser.

Er der nogen, der kan hjælp?

Mvh,
Sarid.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2004 - 11:30 #1
Du vil lave et program i VB.NET som sender en HTTP request til en web server og svaret
skal returneres til et andet program (din browser) ?

Det bliver nok svært.

Har du kigget på mulighederne for at bruge browser komponenter i dit
program ?
Avatar billede sarid Nybegynder
03. maj 2004 - 11:38 #2
Det er rigtigt. Det bliver nok nemere at benytte et komponent, og jeg har forsøgt med det uden de store resultater.

Har du nogle anbefalinger?
Avatar billede sarid Nybegynder
03. maj 2004 - 11:39 #3
Jeg kunne forstille mig at det vil også være en mulighed at lave programmet om til en proxy.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2004 - 15:59 #4
Proxy var også en mulighed var også en mulighed.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2004 - 16:06 #5
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2004 - 22:26 #6
OK ?