Avatar billede 1945 Nybegynder
29. april 2004 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafik køler skal den være der

Hej jeg har købt og modtaget et asus grafikkort agp-v6800/64 med ddr ram på qxl jeg kan se der har siddet en køler fra ny men den mangler nu, skal den være der? og tør jeg starte det op ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. april 2004 - 18:02 #1
har haft samme kort.. det er ok..O).. gode oc muligheder.. Og ja blæseren skal være der. Men du kan sikkert købe den billigt, da det er en standard str., ellers sæt en ordentlig køle element på, det virker også. Men kan bare lime den på..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. maj 2004 - 18:02 #2
hallo..O)
Avatar billede 1945 Nybegynder
09. maj 2004 - 16:21 #3
slut