Avatar billede don-c Nybegynder
28. april 2004 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor lagger mit hitman contrackts?

hey! nu skal i høre, jeg har for ikke så lang tid siden købt 1 pc, AMD Barton 2500+ og 256 mb ddr ram og 1 GeForce FX 5600, men nu ville jeg gerne spille hitman contracts, men det hagger! jeg har tidligere på ugen hørt mit grafik kort brumme helt vildt, virkelig larme, og det gør det ofte nu. Nu hagger mit hitman contracts?? kan det være grafik kortet?

PLZ hjælp mig ;)
Avatar billede kasper600 Nybegynder
29. april 2004 - 13:33 #1
Hey jeg ville lige hører hvad er det for en version af hitman og det kan godt være dit grafik kort har du været inde i options?
Avatar billede don-c Nybegynder
29. april 2004 - 23:31 #2
hvilke options???

Og det er Hitman Contracts (Hitman 3) download demoen på http://www.eidos.co.uk/gss/hitmancontracts/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. maj 2004 - 14:10 #3
Sørg for at have de nyeste nvidia drivere plus directx 9.0b inde...
Avatar billede don-c Nybegynder
26. juni 2004 - 18:50 #4
j