Avatar billede 01-gjk Nybegynder
28. april 2004 - 22:02 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Trial af Version 3.1

Er der et sted på Internettet man kan hente en trial-version af 3ds max 3.1?

Tak på forhånd,
01-gjk
sirmakman@hotmail.com
Avatar billede 3dmax Nybegynder
28. april 2004 - 22:36 #1
det tror jeg ikke, men du kan hente en trials-version af max 6 her
http://www4.discreet.com/3dsmax/
Det er jo flere år side version 3 var fremme.
Avatar billede 3dmax Nybegynder
28. april 2004 - 22:40 #2
men en trials-version kan du også kun bruge 1 måned
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
28. april 2004 - 22:53 #3
Desværre er det version 3.1 jeg skal bruge, da det er denne version min skole bruger.
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
02. maj 2004 - 23:48 #4
Jeg har åbenbart fået en kommentar fra osborne, før siden gik ned (set via e-mail), men nu er der er ikke nogen her? Kunne du evt. skrive det du skrev før igen, osborne?
Avatar billede osborne Praktikant
04. maj 2004 - 19:54 #5
Hejsa .. ja min kommentar ser ud til at være forsvundet. Så vidt jeg husker skrev jeg noget om at det måske er muligt for dig at låne skolens kopi. Det er nemlig sådan at (ivertfald på de nyerere Max versioner - er ikke helt sikker på version 3.1) at man kan eksportere en license key og tage den med hjem på en diskette .. og så huske at tage den med i skole igen næste dag og føre den tilbage. Der er så et vist tidsrum hvor begge maskiner virker men efter noget tid vil kun den med licensen virke .. besværligt, men måske en mulighed - prøv at spørge på skolen?
Avatar billede osborne Praktikant
04. maj 2004 - 19:56 #6
.. kræver naturligvis at du installerer Max 3.1 hjemme (f.eks. vha. skolens CD)
Avatar billede osborne Praktikant
17. maj 2004 - 10:27 #7
Lykkedes det ?

En mulighed er så måske at du arbejder hjemme med en anden version af Max og eksporterer i 3ds formatet (jeg mener at det er kompatibelt mellem de forskellige Max versioner). Det er ikke en optimal løsning, men måske en mulighed hvis ikke andet kan lade sig gøre.

Ellers få skolen til at købe nogle nye licenser (de koster vist omkring 2000 kr pr. licens når det er en skole).
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
17. maj 2004 - 17:12 #8
Desværre ville skolen ikke slippe en licens, så jeg anvendte en importer. Men tak for forslagene
Avatar billede osborne Praktikant
17. maj 2004 - 18:02 #9
Ok .. jeg takker for pointene.
(Blot nysgerrig, hvilken importer brugte du?)
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
18. maj 2004 - 10:44 #10
Avatar billede osborne Praktikant
18. maj 2004 - 13:59 #11
Cool, tak for info!