Avatar billede naucher Nybegynder
28. april 2004 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke instalere battlefield 1942!!

Jeg har lige fået Battlefield 1942 deluxe edition. Men når jeg tar' cd'en i og instalationen begynder, når jeg så når hen til det sted hvor man skal skrive CD-Key, går den bare ud af instalationen (når jeg har skrevet cd-keyen.)
kan i hjælpe mig??
Avatar billede pimpz Nybegynder
28. april 2004 - 14:26 #1
Forhåbentlig er det en Original version !?
Hvilket grafikkort har du og vilken verson driver bruger du ?
Avatar billede naucher Nybegynder
28. april 2004 - 14:31 #2
det er en original version.
grafikkort: NVIDIA GeForce4 MX 440
Og jeg ved ikke med driver
Avatar billede pimpz Nybegynder
28. april 2004 - 14:34 #3
Du kan evt. prøve at opdatere din driver .... Det er lidt svær at hjælpe når du ikke oplyser ret mange informationer omkring din maskine.
Avatar billede naucher Nybegynder
28. april 2004 - 14:37 #4
ja det ved jeg godt.... men jeg kan ikke rigtigt hjælpe så meget...
Avatar billede pimpz Nybegynder
28. april 2004 - 14:40 #5
nå okay .... så må du ned til den lokale IT nørd :P
Avatar billede naucher Nybegynder
28. april 2004 - 14:48 #6
he he... ja det må jeg vel