Avatar billede bgh Nybegynder
25. april 2004 - 15:02 Der er 6 kommentarer

grafik kort

Er der nogen der kender et godt grafik kort, der er kompatibel med en AMD-K6 processor?
Avatar billede bgh Nybegynder
25. april 2004 - 15:06 #1
hva?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
25. april 2004 - 15:11 #2
Grafikkortet er ligeglad med hvilken processor der sidder på dit bundkort. Så længe du har en AGP port som kan understøtte grafikkortet så det er 100% op til din bundkort. Alt afhængig af dit bundkort skulle der ikke stå så meget i vejen for at du kunne købe et af de nyeste kort og få udbytte af det alligvel.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. april 2004 - 15:38 #3
Et hvert PCI grafik kort vil også virke, hvis dit bundkort ikke har en AGP port!
Avatar billede c-holst Novice
25. april 2004 - 17:32 #4
men der er ingen grund til at sætte en porschemoter i en lada vel*S*

så hvad med et kort i klassen gforce ti4200 eller radeon9500. mon ikke det vil svinge godt med den processer, til en fornuftig pris.

du vil sikkert ikke kunne køre nyere spil på den, så jeg vil tænke mig ominden jeg fyrer for meget  af

tænk over hvor hvor meget strøm kortet skal have fra dit bundkort, og hvor mange "x" den kan køre med, sikker agpX4
Avatar billede c-holst Novice
25. april 2004 - 17:35 #5
vi kan også tage det en anden vej.

kom med en maxpris, og vi finder forslag til det bedste kort til prisen

hvilket bundkort har du
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:17 #6
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her