Avatar billede mobiscope Nybegynder
25. april 2004 - 13:16 Der er 3 kommentarer

PHP programør søges

Er du god til PHP, og evt. mobil ting, og vil du gøre det gratis, så vil jeg gerne i kontakt med dig.

Det som sakal laves er et upload modul i php.
Avatar billede ralfi Nybegynder
03. maj 2004 - 08:01 #1
ja hvem vil ikke gerne i kontakt med en der gør det hele gratis..
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
06. maj 2004 - 12:02 #2
Tænk om andre brancher arbejdede ligeså... Man kunne forestille sig følgende annonce i Berlingerens Jobsektion:
Er du god til at sætte stilladser op og kan du lide fysisk hårdt arbejde, så kontakt mig, hvis du er interesseret i at bruge 3-4 timer om dagen på at sætte stillads op i indre by. Jobbet er ulønnet.
P.S. For den rigtige mand kan der også blive tale om at slæbe nogle mursten op på 5. sal.

Eller

Elsker du at lange burgere over disken og kan du lide at have lugten af friture i dit hår, som i øvrigt bliver deformt på grund af, at du skal gå med en fjollet McDonalds-solskygge (til trods for at det eneste lys du ser hele dagen kommer fra lysstofrør), så er du måske manden vi leder efter. Du skal desuden være god til at håndtere stress, arbejde med børn og være villig til at gøre det gratis.
Avatar billede olebole Juniormester
07. maj 2004 - 14:26 #3
<ole>

Hov - hov .... du glemte 'lønnen': 200 servietter med MacD-logoet  ;D

/mvh
</bole>