Avatar billede marslars Nybegynder
24. april 2004 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dell 8600c

Hejsa,
jeg har næsten lige købt en Dell Inspirion 8600C, og vil gerne sætte en 512 MB ram blok i.

Men vil lige høre, om der er nogle om har prøvet at skille sådan en sjover fra hinanden før, og sat den sammen igen, så den virker, og om det var besværligt eller ej? :)

Mvh. Mars
På forhånd tak
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2004 - 20:24 #1
jeg har en Inspiron 8100 og den ligner 8600c modellen ibunden.
jeg har selv sat 2*256Mb i den, og det er ganske enkelt.

Du skal løsne 1 skrue og fjerne dækslet og skifte rammene.

hvis du ser på
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspn_8600?c=dk&l=da&s=dhs
og trykker på 360° Demonstration. Plug-in er ikke nødvendig

Der er et dæksel ca i midten med et M ved, der står også et M ved det dæksel på min hvor rammene sidder..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. april 2004 - 14:21 #2
Avatar billede marslars Nybegynder
26. april 2004 - 15:06 #3
thx mate
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. april 2004 - 15:19 #4
Takker for Pointz! ;o)