Avatar billede oyderke Nybegynder
23. april 2004 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musikerblade i Norge

Hej alle

Er der nogen som kender nogle blade eller lign. for musikere i Norge? både online og almindelige.

Mvh
oyderke
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. april 2004 - 15:00 #1
her er det hele: (masser af links til norkse magasiner,mm)
http://www.notam02.no/rojaro/maglist.cgi?name=&country=norway&lang=any&desc=
Avatar billede oyderke Nybegynder
24. april 2004 - 14:46 #2
der er ikke nogle af dem der er for musikere, altså folk som spiller på et instrument. De er kun om emnet musik og det er ikke det jeg søger.
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. april 2004 - 21:31 #3
- mostly technical/equipment articles & tests, but some valuable interviews.

....whatever.
Avatar billede oyderke Nybegynder
24. september 2004 - 23:16 #4
lukket