Avatar billede netsrac Praktikant
20. april 2004 - 13:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ehandels modulerne - Integration mellem eksisterende webshop & c5

Jeg mangler lidt hjælp til at forstå ehandelsmodulerne til fulde. Har snakket med en konsulent og samtidig læst en del om det på deres side, men er stadig forvirret.

Som jeg forstår det kan man med Ehandel 1 importere ordre, men hvordan ? Har læst at man kan klikke på en knap når ordren kommer i ens indbakke. Skal ordren så være formateret på en speciel måde eller hvordan hænger det sammen ?

Så kan jeg forstå at man med Ehandel 2 kan eksportere sine varer til kommasepareret filer, kan den process automatiseres, så det gøres hvert 5. min f.eks? Hvordan får jeg varerne videre fra den kommaseparede fil til webshoppen, igen automatisk ? Skal der skrives et program der læser filen og derefter poster det til webshoppen eller hvordan ? Et andet sted har jeg også læst at man med Ehandel 2 får mulighed for at markedsføre og sælge sine produkter via Internetttet, hvordan foregår det ? Skal det forstås at der er en webshop indbygget i ehandel 2 ?
Avatar billede holgergluesing Nybegynder
20. april 2004 - 14:15 #1
Hej,

Må jeg foreslå, at du kigger dig lidt omkring på http://www.ditss.dk/c530 og derpå følger opfordringen der?

Med venlig hilsen
Holger Glüsing
Avatar billede netsrac Praktikant
20. april 2004 - 14:27 #2
Hej Holger

Den shop som du fremviser der, det er den som er med i Ehandel 3 ikke ? Som jeg har læst det kan man med Ehandel 2 få sine varer online, men det er måske ikke korrekt ?

Som nævnt skal jeg have c5 til at køre sammen med en eksisterende webshop, hvordan er mulighederne der ?
Avatar billede netsrac Praktikant
21. maj 2004 - 21:29 #3
Lukker