Avatar billede jonaslis Nybegynder
10. februar 2001 - 00:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

FP2000 (og IE 5,0)

Lidt svært med kategorien! Men jeg er ved at lave (lære) lidt om rammer i FP2000, så ser jeg der står i html: Denne side indeholder rammer men din web browser understøtter ikke rammesider. Jeg har 5,0 og \"umiddelbart\" ser det rigtigt ud, men jeg er jo ikke kommet ret langt. Skal jeg have en IE 5,5?
Avatar billede brain Nybegynder
10. februar 2001 - 00:53 #1
Det er i <noframes> sektionen det står. Kan du poste den fil der defineret framesettet?
Avatar billede Trine Nybegynder
10. februar 2001 - 09:52 #2
Jamen det skriver frontpage bare automatisk, i tilfælde af, at nogen har en browser der ikke understøtter frames. Det har ikke noget at gøre med din browser.

Frontpage sætter halt automatisk koden: <p>This page uses frames, but your browser doesn\'t support them.</p> Ind i en frame-kode. Sådan er frontpage bare, den skriver mange kodelinier, uden at have fået besked om det.

Trine / Misskat
Avatar billede ezzuk Nybegynder
12. februar 2001 - 20:53 #3
ja, et genialt program!
Avatar billede jonaslis Nybegynder
15. februar 2001 - 14:34 #4
misskat>> Dit svar må vist være korrekt, men er der andre prg. man kan bruge, som selv generer htm koderne - jeg kan ikke programere!!
Avatar billede jonaslis Nybegynder
15. februar 2001 - 14:35 #5
undskyld sjusk med stavefejl!
Avatar billede Trine Nybegynder
15. februar 2001 - 15:58 #6
Man kan bruge Adobe GoLive eller Macromedia DreamWeaver, som er to udemærkede programmer. Det er WYSIWYG-programmer, som betyder What You See Is What You Get. Med de to programmer er det som med Frontpage, man kan lave meget uden at sniffe til kodesproget, men laver man først en fejl, vil det være rart, at kunne rette det i koderne, for det er virkelig det nemmeste.

Trine / Misskat
Avatar billede jonaslis Nybegynder
15. februar 2001 - 17:44 #7
misskat>> Du har fortjent dine p,
Men (jeg er ret ny her) må man ikke sætte flere p på og... uddybe spørgsmålet noget eller SKAL man til at oprette et nyt? Nu er vi jo igang.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
15. februar 2001 - 18:26 #8
OK jeg lukker og opretter nyt spm foreløbig tak
Avatar billede Trine Nybegynder
15. februar 2001 - 19:00 #9
Jo, man kan godt lave om po points...man trykker såmen bare på Avanceret, der hvor der står accepter osv...Der kan man også forhøje tallet.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
16. februar 2001 - 00:28 #10
misskat>>
Jeg har oprettet et nyt spm gider du se på - om du kan \"greje\" hvad jeg mener?
http://www.eksperten.dk/spm/50268 Det egentlige problem er altså: At menu siden \"hopper\" eller skiftes, når vinduet i højre side skiftes. Jeg kan ikke klare det med hvad der er skrevet til nu. Men har da set mange side hvor menuen står \"FAST\"