Avatar billede tgjensen Nybegynder
15. april 2004 - 18:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

point til ralf

behøves vist ikke sige mere end subnetting
Avatar billede rafle Nybegynder
15. april 2004 - 18:52 #1
Det var så lidt.... :-)
Avatar billede snowball Novice
15. april 2004 - 18:56 #2
tgjensen: Jo, du behøver at sige hvilket spørgsmål rafle skal have point for :)

Synes ikke lige umiddelbart jeg kan finde et spørgsmål der gør at der skal overføres point som her !?

Snowball / CoAdmin
Avatar billede tgjensen Nybegynder
15. april 2004 - 19:00 #3
undskylæd
Avatar billede snowball Novice
15. april 2004 - 19:41 #4
rafle/tgjensen: Kommer i med en forklaring på denne pointoverførsel? Det er ikke tilladt at give point for noget som ikke er ordnet via Eksperten, og ulovlig pointoverførsel kan medføre deaktivering.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
15. april 2004 - 20:13 #5
ja undskyld for ralf til at fører dem tilbage når jeg snakker med ham troede gerne man måtte havde ikke oprettet et  ? men vi bruger begge eksperten men skal nok få ført dem tilbage
Avatar billede snowball Novice
15. april 2004 - 20:17 #6
Det er som sagt ikke tilladt at give point for noget som ikke er klaret via Eksperten (http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt 2.1.13), så med mindre du kan linke til det spørgsmål hvori rafle gør sig fortjent til de 124 point, så skal rafle aflevere dem tilbage. Hvis det bliver tilfældet, så husk venligst at linke til dette spørgsmål når pointene føres tilbage. Så ved folk hvorfor i gør det :)
Avatar billede rafle Nybegynder
15. april 2004 - 20:23 #7
Sorry, vi fører pointene tilbage... Det blev ordnet over mail.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. april 2004 - 20:27 #8