Avatar billede giraffenmingo Nybegynder
13. april 2004 - 11:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor bliver nogen sms´er væk i intetheden??

oki har flere gange prøvet at mine sms´er ikke når frem til den person jeg ville ha dem frem til. Personen modtager ikke sms´en, men så sker det mystiske, lang tid efter (vi snakker nogen gange uger, dage) ja så modtager personen sms´en! HVORFOR DET - var den ikke blevet væk i intetheden, hvordna ka den så vende tilbage pludselig.
Har også prøvet at jeg sendte en besked, hvor bogstaverne var fuldkommen fuckt, og nej, det var ikke mig der havde parkinson, eller noget i den stil - det var sms´en .
Er der nogen det kan fortælle mig om hvorfor såden ting her sker?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. april 2004 - 14:22 #1
Ring til kundeservice hos dit teleselskab. De kan svare dig på om der evt. er noget galt med deres netværk som forsinker SMSer osv.
Avatar billede giraffenmingo Nybegynder
13. april 2004 - 21:27 #2
*LOL* Hej esben viste at jeg sikkert skulle ha spurt dig over msn inden jeg postede på eksperten. Har ringet til mit teleselvskab, men men men de anede det ikke, og deres net fungerede helt fint.

Mette (Anonym skumbamse)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. april 2004 - 02:41 #3
hmm hehe jeg havde sgu ikke lige lagt mærke til dit navn... hehe sjovt nok at du også er bruger herinde... kigger lige hvad du har haft stillet af dumme spørgsmål :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. april 2004 - 02:42 #4
i øvrigt, nu ved jeg du har 3, jeg kender flere som modtager beskeder fra folk der har 3, hvor der står nogle underlige tegn...
Avatar billede giraffenmingo Nybegynder
17. april 2004 - 19:06 #5
Hæhæ du ved jeg ik stiller andet end dumme spg!!!!!!

Men det er med det gamle abb. Debitel (jaja de er dårlige) jeg har de problemer!!!

hvorfor have en fon, når man kan have 2!*Gg*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. april 2004 - 13:28 #6
fordi man kan have 3!
Avatar billede giraffenmingo Nybegynder
04. september 2004 - 01:13 #7
lukker
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. september 2004 - 02:20 #8
hallo hehe, vil da ha de 30 point, jeg er jo den eneste der har svaret og har også hjulpet dig 100 gange før hehe