Avatar billede avvertimento Nybegynder
12. april 2004 - 00:41 Der er 13 kommentarer

Sandberg Bluetooth (Nokia 6230)

Hej,

Jeg har lige købt mig en Sandberg Bluetooth enhed, men jeg kan ikke få den til at virke med min Nokia 6230!

Der er ikke nogle problemer med at finde mobilen, men når jeg skal oprette en forbinelse kommer den frem og beder om en PIN kode (som jeg har forstået det er denne valgfri bare den er ens på begge enheder!)... men efter at jeg har tastet denne PIN kode på begge enheder kommer den frem og siger:

"The Nokia PC Suite connection failed: Could not cennect to the remote device"

-nogle der kan hjælpe?
Avatar billede jones279 Nybegynder
12. april 2004 - 01:01 #1
Prøv at kigge i dit sandberg stuff.... Der er sikkert vedlagt en 4 cifret pinkode somewhere....! Det plejer der at være... Var der i hvert fald med mit kit (dog ikke sandberg)...
Avatar billede avvertimento Nybegynder
12. april 2004 - 01:21 #2
Der er ikke nogen pinkode nogle steder, desværre!
Avatar billede pafa Nybegynder
12. april 2004 - 11:06 #3
Hvilken PC Suite bruger du ?

Jeg anbefaler at downloade 6.0 fra www.nokia.com - der ligger vist kun en 5.8 på nokia.dk og den havde jeg en del problemer med på min egen 6230
Avatar billede ais Nybegynder
12. april 2004 - 13:29 #4
Dav avvertimento

Jeg havde præcis samme problem... Jeg byttede min sandberg til en fra belkin og det fungere uden problemer

Hvis du skal overføre filer så brug et DKU-2 kabel fra nokia det går meget hurtigere!

Ais out!
Avatar billede ais Nybegynder
13. april 2004 - 14:47 #5
Hej igen...

Jeg har lige snakket med sandberg support og de gav mig et link til hvor en ny driver kan hentes... Derefter skulle det virker... (Har ikke selv prøvet endnu!)

Held og lykke med det...

Ais out!
Avatar billede avvertimento Nybegynder
13. april 2004 - 20:59 #6
Okay... men kunne man få linket? :)
Avatar billede ais Nybegynder
13. april 2004 - 22:44 #7
Sure... Jeg har det på mit arbejde... Jeg fikser det til dig i morgen...
Avatar billede ais Nybegynder
14. april 2004 - 10:11 #8
Link til driver

www.bmp.dk/bluetooth3b.zip

Ais out!
Avatar billede ais Nybegynder
22. april 2004 - 12:52 #9
Fikser du nogle point ?

Ais
Avatar billede avvertimento Nybegynder
22. april 2004 - 22:32 #10
Har prøvet med de nye drivere... men uden hel! så ingen point, sorry! og heller ikke ang. svaret med at bytte, da dette jo ikke er løsning på mit sandberg problem! håber du forstår!
Avatar billede tranen Nybegynder
11. juni 2004 - 17:35 #11
Du skal "parre" dine enheder før de kan snakke sammen, det er for at gøre det mere sikkert... Inde under security skal du finde telefonen, der skal du så parre dem og angive PIN-koden, det er så den PIN-kode du skal indtaste på telefonen når den spørger. Det er lige meget hvilken PIN-kode du skriver på.
Avatar billede djonez Nybegynder
17. marts 2005 - 06:21 #12
Ja, det virker stadig ikke. Plus at drivere slet ikke skulle virke da der er kommet service pack 2 til XP.
Hvad gør man så?
Avatar billede djonez Nybegynder
04. januar 2009 - 01:31 #13
Hvad med at få lukket den her tråd ved at give ais point. Hans svar var det bedste.