Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
08. februar 2001 - 22:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lexmark 5700 og Win 2000

Problemmet med printeren (eller 2000) er at hvis jeg forsøger at ændre på dens instillinger, f.eks opløsning, så gør programmet ned. Det er ligegyldigt om det er fra mappen printere, fra Word eller fra et andet tegneprogram så går det ned.
Det er den nyeste driver jeg bruger og alle opdateringer til 2000 er installeret.

Er der nogen der har en løsning ??
Avatar billede seider Nybegynder
09. februar 2001 - 08:03 #1
Jeg kender problemet, det er iriterende med windows 2K at mna ikke kan instalere en printer uden at computeren går ned.

genstart i fejlsikret tilstand, og fjern printeren prøv at fjerne parallel porten, genstart og gå ind i biosen. indstil din printerport til normal.

Prøv så igen.

/* seider */
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
09. februar 2001 - 08:52 #2
Det prøver jeg i aften !
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
11. februar 2001 - 19:13 #3
Det virkede ikke !!

Men jeg har prøvet at kontakte Lexmark Support, og de kendte åbenbart godt problemmet, men der var ikke sat nogen løsningsdato på. (De har nok ikke nogen løsning, fedt)

Når nu det her sker, hvad gør man så med point. Trækker man dem tilbage til sig selv eller hvad ??

MVH Torben
Avatar billede makse Nybegynder
11. februar 2001 - 19:29 #4
Du laver selv et svar, og accepterer det.

Er dine drivere lavet til Lexmark 5700 og W2K?
Jeg har hørt at man kan bruge nogle andre drivere, men at man så mister blæk sparefunktionerne.
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
11. februar 2001 - 19:50 #5
Det er driverne fra lexmark til 5700 og W2K, jeg bruger.
Jeg har ikke hørt om andre drivere, men hvis du kommer i tanke om noget så sig endelig til, jeg er godt træt af at det ikke virker !!

Jeg lader spørgsmålet stå åben lidt endnu !!
Avatar billede makse Nybegynder
11. februar 2001 - 20:09 #6
okay, here goes!
På den her side http://drivers.lexmark.com/drivers.nsf/SelectPrinter?OpenForm&Lexmark+5700+Color+Jetprinter kan man hente NT driverne,
som flere har brugt. Både med gode og dårlige resultater.
Det var en mulighed at prøve dem.
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
11. februar 2001 - 20:44 #7
Makse>> Det er samme problem, med den driver.
Avatar billede makse Nybegynder
11. februar 2001 - 20:50 #8
Er det version 1.0 du prøvede?

Ellers så har jeg ikke flere gode forslag. Andet en måske lige at prøve en anden LPT port adresse.
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
13. april 2001 - 17:04 #9
Jeg venter på svar fra Lexmark !!