Avatar billede flemmingerglad Nybegynder
09. april 2004 - 14:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken hardware?

Hejsa..

jeg er noget i tvivl om jeg skal investere i følgende hardware. Man høre jo så mange ting omkring visse dele er noget ustabile, men det kunne være der var nogen som kunne fortælle mig om følgende sammensæt er "hot or not"

Bundkort: ASUS P4P800 Deluxe socket 478
Processor: Pentium4 3.2Ghz (800mhz) L2 1MB
kabinet: Thermal Take Xaser III V1000A
PSU: Thermal Take 480Watt W0010
Avatar billede -master-d- Nybegynder
09. april 2004 - 14:32 #1
Det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge pc'en til. Men det er faktisk en god samling hardware du har der, men glem endelig ikke en masse RAM, du får intet ud af din store CPU, hvis du ikke har RAM'ene til at bakke den op.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
09. april 2004 - 14:32 #2
jeg ville sige at du skulle tag en  p4 på 3gz i stedet du betaler meget for de 200 mz som den du har valgt er på, du betaler mere end du kanmærke eller lyder det fiont!
Avatar billede flemmingerglad Nybegynder
09. april 2004 - 14:36 #3
Til -Master-d-

Regner med at smide 1GB RAM (Kingston) i computeren. derudover, skal jeg bruge computeren til at arbejde på, men også spille.
Avatar billede flemmingerglad Nybegynder
09. april 2004 - 14:43 #4
Takker for hjælpen...
Avatar billede tgjensen Nybegynder
09. april 2004 - 14:45 #5
hmmm
Avatar billede jop... Nybegynder
09. april 2004 - 14:46 #6
Jeg ville købe et Abit Max3 bundkort istedet..
Evt. en NW CPU istedet for en Prescott, og husk nogle gode ram (CAS2 el. CAS 2,5)
Fedt kabinet ellers...

...men det er bare mig..  :-)
Avatar billede -master-d- Nybegynder
09. april 2004 - 15:12 #7
Tak for de mange point, 1 GB Kingston RAM lyder som en god kombination til din pc, jeg vil give tgjensen ret i at man betaler for meget for de ekstra 200 mHz, så egentlig kunne du jo spare nogle penge der og så købe et godt grafikkort også.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
09. april 2004 - 15:15 #8
ok forstår ikke hv9orfor han  for alle point.... hvorfor
Avatar billede -master-d- Nybegynder
09. april 2004 - 15:24 #9
tgjensen >> Du må lære at give udtryk for at du egentlig er interesseret i pointene (Læg altid et svar hvis du vil have point).

Men kig her og få dine point, jeg deler gerne.. jeg har intet at bruge alle de point til http://eksperten.dk/spm/487586 .