Avatar billede fitte Nybegynder
09. april 2004 - 11:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Visning af formularsvar

Hejsa

Jeg har lavet en formular i en iframe, men vil gerne have svaret (altså der for jeg takker for indtastningen) til at blive vist i en anden iframe (main)......kan man det ?? Hvordan gør man ??

Jeg har prøvet lidt med target, men jeg kunne ikke få det til at virke.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. april 2004 - 16:32 #1
Hvilket program bruger du til at lave din hjemmeside?
Avatar billede fitte Nybegynder
12. april 2004 - 16:37 #2
Jeg bruger Stone's WebWriter 4 :o)
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. april 2004 - 17:03 #3
hmm det kender jeg ikke umiddelbart...

hvad hvis du sætter denne her ind i stedet for den du har nu?

<a target="NAVNET PÅ DIN FRAME" href="DIT LINK" style="text-decoration: none">DIN TEKST</a>
Avatar billede fitte Nybegynder
12. april 2004 - 17:13 #4
Ok - men det er jo et link ????

Det er jo denne her der skal vises i "main"......:
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.xxxxxx.dk/sider/kontaktsvar.htm">
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. april 2004 - 20:39 #5
er det når du åbner siden? eller er det når folk er færdige med formularen?
Avatar billede fitte Nybegynder
12. april 2004 - 21:08 #6
Det er når der er blevet svaret på formularen, og trykket send - så skal der komme en "tak meddelelse" som skal vises i en anden iframe(main).
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. april 2004 - 22:28 #7
hvad med denne her?

<a target="NAVNET PÅ DIN FRAME" href="DEN SIDE DEN SKAL LOADE"><input type="button" value="SUBMIT - ELLER HVAD DEN SKAL HEDDE"></a>
Avatar billede fitte Nybegynder
13. april 2004 - 13:25 #8
Nej desværre jeg kan ikke få det til at virke :o(
Avatar billede stefmeister Nybegynder
13. april 2004 - 16:12 #9
hmm mystisk... så tror jeg desværre ikke at jeg kan hjælpe.
Avatar billede fitte Nybegynder
27. marts 2005 - 14:02 #10
Jeg lukker...