Avatar billede hjalten5 Nybegynder
09. april 2004 - 00:27 Der er 7 kommentarer

GRUB uninstall

Jeg har kørt et dualboot på min bærbare med win xp home (OEM) og en Red Hat 9, og jeg ville slette min RH9 fra PartitionMagic i Windows, men nu har jeg formateret mine Linux partitioner og så starter den op i textmode GRUB 0.93 og jeg kan ikke komme til min windows.

Er der nogen, der har en ide til hvad jeg skal gøre for at kunne starte op i win igen? Med andre ord fjerne grub?
Tak
Avatar billede hjalten5 Nybegynder
09. april 2004 - 00:32 #1
Har læst mig til at jeg skal fjerne bootmanager, gør jeg det med en win bootdisk? Er helt på bar bund. Ved godt at GRUB ikke er linux, men har man ikke linux har man aldrig set grub.
Avatar billede hjalten5 Nybegynder
09. april 2004 - 00:36 #2
jeg må vel bare "repaire" og skrive fdisk/mbr i prompten i stedet... øv
Avatar billede billen Nybegynder
09. april 2004 - 00:37 #3
Avatar billede billen Nybegynder
09. april 2004 - 00:37 #4
ja, det er også det de kommer frem til på linket
Avatar billede hjalten5 Nybegynder
09. april 2004 - 00:39 #5
tak, det var bare om jeg kunne rette i den også, tusind tak for hjælpen ellers
Avatar billede billen Nybegynder
09. april 2004 - 00:40 #6
du har vist hjulpet dig selv mest ;o)
Avatar billede billen Nybegynder
09. april 2004 - 09:09 #7
hjalten5: Husk at lukke dit spørgsmål, hvis du har fundet løsningen.