Avatar billede mik1960 Nybegynder
07. april 2004 - 22:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lidt hjælp til køb af HP ipaq h4150 og en navman gps 4410

har overvejet at købe en HP ipaq h4150 og en navman gps 4410
så ville jeg lige høre om der er nogen der har erfaring med
sådan et sæt om der er nogle problemer eks med at falde ud
eller lignende og om der er nogen der har erfaring med at bruge en nokia 6600 + navman 4410 som gps og hvad program de så bruger

mvh
Michael
Avatar billede kraz Nybegynder
10. april 2004 - 12:35 #1
GPS'en kan jeg ikke sige dig noget om, men du kan se nogen anmeldelser af 4150'eren her:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=48627&Bedom=true

Og tjek den lange bedømmelse...og jeg giver ham 100% ret...den er virkelig klasse!

Men alligevel, vil jeg råde dig til at overvejde om du VIRKELIG har brug for Wlan da det er det der gør den en smule dyrere end de andre.

Et ekstra batteri kan også anbefales, eller en "cigarlader", da den godt kan sluge strømmen på batteriet rimeligt hurtigt.

Prisen på den er lige nu 1000 kr. lavere end for en måned siden, og mon ikke den kommer til at falde yderligere.
Avatar billede mik1960 Nybegynder
10. april 2004 - 22:35 #2
ja det er rigtigt 4150 får meget gode anmeldelser og er ikke så meget i tvivl om den
og har valgt den på grund af sit wlan da jeg i forvejen bruger det til min bærbar
jeg har også overvejet det med batteriet da den vil blive brugt en del som gps
men er mere i tvivl om det skal være en navman gps men mener det er den mest nøjagtige gps på markedet til de penge men ved ikke om der er flere problemer med den  end andre gps"er med Bluetooth
Avatar billede mik1960 Nybegynder
03. november 2004 - 18:09 #3
lukket