Avatar billede ildhat Nybegynder
07. april 2004 - 20:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Støjende CPU Køler - Need help!

Hey

Jeg har lige haft min fars cpu-køler afmonteret for at rense den. Nu støjer den MEGET efter jeg har sat den på igen, og det lyder som om den skraber på eller har vanskeligheder med at køre rundt. Nogen derh ar et bud på hvad jeg har gjort forkert?
Avatar billede dj__christian Nybegynder
07. april 2004 - 20:27 #1
hvordan har du renset den?
Avatar billede ildhat Nybegynder
07. april 2004 - 20:32 #2
skruede den løs fra "køleristen" eller hvad den hedder, lod en håndstøvsuger køre henover den og så rensede forsigtigt med en vatpind inde i blæseren.
Avatar billede dj__christian Nybegynder
07. april 2004 - 20:34 #3
du holde også fast så "bladene" da du støvsugede den ikk?
Avatar billede ildhat Nybegynder
07. april 2004 - 20:35 #4
jo
Avatar billede edbsupport Nybegynder
07. april 2004 - 20:36 #5
Hej,

Det lyder umidbart på, at du CPU-køleren er monteret "skævt". Du kan evt. prøve at trykke forsigtigt på et hjørne af gangen på køleren, imens den rotere rundt.

M.v.h. Michael
Avatar billede fromsej Praktikant
07. april 2004 - 21:02 #6
En anden god ting med en blæser, løft det lille klistermærke i midten og kom et par dråber flydendesilicone ned på akslen, det gør underværker.*S*
Avatar billede ildhat Nybegynder
07. april 2004 - 21:11 #7
Ah...det viser sig at jeg havde montere den på den forkerte led i forhold til køleristen ;-)

Men tak for hjælpen. Smid et svar inden midnat hvis i vil have en slat points.
Avatar billede edbsupport Nybegynder
07. april 2004 - 21:14 #8
Smider et svar, i det tilfælde at mit svar ledte dig til løsningen :)