Avatar billede emma-sofie Nybegynder
07. april 2004 - 02:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsætte PHP-script på B-One hjemmeside

Hej Alle

Jeg har en hjemmeside hos B-One.
På denne side, vil jeg gerne have implementeret et PHP-booking-script, som findes fuldt færdigt på siden:
http://mrbs.sourceforge.net/

Jeg kan desværre ikke selv finde ud af at sætte det ind (total newbie i Php).
Jeg vil gerne give 100 kroner til en der gider hjælpe mig.

Jeg regner med at sende dig administrationsdata og password via e-mail.

Tak - og god påske.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. april 2004 - 02:33 #1
Ekspertens regel §2.7:
"Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
07. april 2004 - 02:56 #2
OK - Tak for meldingen. Jeg skal nok efterleve.
Avatar billede thirsteh Nybegynder
07. april 2004 - 03:40 #3
Jeg kan godt sætte det op for dig.

Du kan kontakte mig på thirsteh@n00bh4x.net
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
07. april 2004 - 17:56 #4
Det lyder dejligt, jeg har sendt dig en E-mail.
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
09. april 2004 - 17:54 #5
Kære thirsteh

Tusind tak for hjælpen.
Det kan godt være, det ikke var den store opgave for dig, men for mig var det guld værd.
Det kan også godt være du siger, at du ikke skal have noget for sådan en lille opgave, men dine eksperten.dk point skal du ihvertfald have.

Læg lige et svar. Tak.
Avatar billede thirsteh Nybegynder
09. april 2004 - 19:31 #6
:)