Avatar billede danielg Nybegynder
04. april 2004 - 22:09 Der er 4 kommentarer

Indstilling af mus

Kan man indstille sin mus til at være mere \"fin\" i bevægelserne? Jeg mener ikke almindelig sensitivity - men hvor mange pixels musen bevæger sig ad gangen...

jeg har lige købt en intelli 4.0, men synes sgu den hakker lidt afsted i spil... har skiftet fra MX310...

ps. har de nyeste drivere
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2004 - 22:13 #1
Har du så en MX310 du vil sælge? ;)
Avatar billede danielg Nybegynder
04. april 2004 - 22:24 #2
heh... nej bruger begge 2 :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2004 - 22:35 #3
oki ;D
Avatar billede martinowitz Nybegynder
05. april 2004 - 09:12 #4
Hey Daniel

Nej, du kan ikke pille ved en mus' refresh rate, den er fastlagt i hardwaren.

Hvis du vil have gode mus til spil, kan følgende anbefales:

Logitech MX 510 (har selv denne - lækker mus)
Razor Viper (den hurtigste mus på markedet, og er kommet i en optisk udgave)

/Martin