Avatar billede vesperillo Nybegynder
04. april 2004 - 20:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3com wireless driver install?

Hej
Min RH 8 kan ikke finde mit trådløse pcmcia kort, og derfor hentede jeg driverne fra 3com. Men ved ikke hvordan jeg installerer driveren.
Kan I hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2004 - 21:13 #1
du skal gøre følg..............Mere får du ikke for 5 points
Avatar billede vesperillo Nybegynder
05. april 2004 - 08:49 #2
så skidt da.
Det er jo påske :)
Avatar billede theboogieman Nybegynder
05. april 2004 - 22:09 #3
Du må lige fortælle hvad driveren hedder og hvordan den bliver udgivet... som kernel patch eller hva nu.
Giv evt. et link til siden som den er på.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
05. april 2004 - 22:43 #4
Tjah kortet er et 3CRSHPW796.
Driveren hentede jeg som GZ-fil her :

http://www.3com.com/products/en_US/result.jsp?selected=all&sort=effdt&order=desc&sku=3CRSHPW796

Jeg syntes at pakken blev pakket godt nok ud og der ER drivere til RH 8 med. Men hvordan den bliver installeret er mig en gåde. Kortet bliver i hvert fald ikke fundet - og når jeg prøver at installere et nyt PCMCIA kort er driverlisten ikke opdateret.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
09. april 2004 - 12:10 #5
Er der ikke én der kan give en guide til hvordan man får RH8 til at bruge driveren?
Avatar billede vesperillo Nybegynder
21. juni 2005 - 20:20 #6
Har droppet RH. Det ville bare ikke virke.
Lukker