Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:24 Der er 25 kommentarer

Se film på TV fra PC. Hvordan får jeg billedet fra pc over på tv.

Hej :-)
Jeg har købt mig et tv-stik der går fra pc til tv.
Er der en der kan fortælle hvordan jeg får billedet over på tv?.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:30 #1
Hvilket grafik kort har du ? Du ska trykke på egenskaber på skriverbordet...
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:33 #2
Jeg ved ikke hvilket grafik kort jeg har.
Ja jeg er i egenskaber nu. Hvad så?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:33 #3
ok her kommer så den pædagigisk korekte guide, som burde sikre dig succes.
Du har installeret forbundet og genstartet.

vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på tv>Select outputdevice>vælg pal b denmark>vælg composite vidio out>

sig ok til tingene og vælg nu i vingemenuen
overlay controls>full screen device>i rullemenuen secondary display.
sig ok til det hele

en sidste ting
vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på change resolution. det er kun her du må justere på tv opløsningen. ude i de almindelige indstillinger skal tv stå som 640*480!
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:34 #4
Hvordan ser dit stik ud ? er der et scartstik ?
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:35 #5
Under korttype er der noget der hedder "VgaSave" ???
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:36 #6
Ok.. Hvor gammel er din pc ?
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:41 #7
Stikke på pc er lille rundt, og scart til tv. Der er ikke noget med tv under egenskaber.
egenskaber/inddstilling/avanceret(generelt/Kort/Skærm/fejlfinding)
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:43 #8
Den er fra i år. En bærbar.
Aspire 1315LM
15.0 XGA TFT LCD
AMD Athlon 2500+
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:44 #9
Styresytem er XP-PRO dansk
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:45 #10
Ok du skal ha sat det på.. tv´et og pc´en mens du gør det her.. ellers kan du ikke se tv..
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:45 #11
Står der nvidia nogen steder ?
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 13:49 #12
Nej kan ikke finde noget.
Jeg har sat stikket i.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:52 #13
Hva kan du ikke finde ? prøv genskaber - indstilliger - avanceret - også under dit grafikkort.. fx geforce 4..
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 13:53 #14
mener egenskaber på skrivebordet
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 14:01 #15
Under korttype/egenskaber står der
VgaSave
Enhedstype:ikke Plug adn Play-drivere
Producent ukendt
Placering ukendt
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 14:07 #16
Ok underligt.. kan du ikke gøre det her....indstilliger - avanceret - også under dit grafikkort.. fx geforce 4.. der burde stå noget istedet for geforce 4..
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 14:11 #17
Hvor finder jeg grafik kortet?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 14:12 #18
ja læs det jeg har skrevet.
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 14:24 #19
Kan se at driver ikke er installeret. Hvor kan jeg finde denne driver, den ligger ikke på pc. Skal lige se om jeg har en cd med den på
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 14:25 #20
Hvis du lige har købt den burde den være der..men.. prøv med cd´erne først
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 14:31 #21
Jeg har formateret den efter køb. Har installeret en driver nu. Prøver lige at starte forfra.
Avatar billede lubbers Nybegynder
04. april 2004 - 14:40 #22
Nu kommer tv frem, men der er ikke noget der hedder pall denmark
kun
PAL og NTSC og NTSC JAPAN ???
Avatar billede aner-intet Nybegynder
04. april 2004 - 14:59 #23
Prøv vælg.. NTSC
Avatar billede koden Novice
11. juni 2004 - 21:59 #24
Jeg har samme problem. Højreklik på skrivebord>egenskaber>indstillinger>avanceret>faneblade:generelt,kort,skærm,fejlfinding,farvestyring.
Går ind under kort faneblad hvor jeg kan se mit grafikkort er et ati mobility radeon 7500
Jeg kan så vælge egenskaber og får der 3 faneblade:generelt,driver,resourcer

S
Avatar billede koden Novice
11. juni 2004 - 22:01 #25
Jeg havde jo også skærm faneblad hvor jeg kan vælge standardskærm,standard tv eller ibm thinkpad 1024.768 lcd tft skærm.

så ikke noget af det der bliver nævnt her....