Avatar billede morpheuz Nybegynder
31. marts 2004 - 14:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Giv mig konstruktiv kritik

hej eksperter

Vil i vurdere mit nye site, jeg vil gerne høre lidt konstruktiv kritik..gode forslag til forbedringer osv. Især er jeg interesseret i forbedringer der kan øge min pagerank i søgemaskinerne

Mit forum er hosted udenfor mit eget site,..er der nogle der har links til et script,- eller hvad der skal bruges, så jeg kan lave mit eget
Avatar billede gizp Nybegynder
31. marts 2004 - 14:58 #1
Typisk fejl. DU HAR GLEMT URL'EN!!
Avatar billede morpheuz Nybegynder
31. marts 2004 - 15:00 #2
Sorry guys..her er url: http://www.mailreklamer.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. marts 2004 - 15:04 #3
- Drop de der flash-knapper. Brug enten tekst eller billeder. Man gider ikke at skulle downloade Flash plugin, bare for at se dem.

- Ang rank:
Læs bufferzones artikel "Søgemaskiner - Sådan får du dit website ordentligt placeret" - http://www.eksperten.dk/artikler/23
Avatar billede gizp Nybegynder
31. marts 2004 - 15:05 #4
1. Scrollbaren ude ved menuen er grim, samt de to bordere.
2. Opbyg dog hellere siden i tabeller, resultat bliver som regel bedre ;)
3. Dit logo virker for lille, det bliver helt grumset.
4. Få farvet linksne i en anden farve.

Og fjern dog lydene fra knapperne, det lyder dumt.

Håber du kan bruge det til noget ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. marts 2004 - 15:08 #5
ang "Select your languase".. "languase" skal være "language".
Avatar billede morpheuz Nybegynder
31. marts 2004 - 15:36 #6
tak for kritikken, der er lidt at arb.med
Avatar billede ann-lykke Nybegynder
31. marts 2004 - 15:37 #7
Hej - jeg vil også bare lige sige lidt. har kigget på din side - Jeg synes dit logo er pænt - men jeg synes det er synd, at det er så flosset i kanten. Desuden 'lyser' en rød farve meget voldsomt op på en sort baggrund. Det giver flimren i øjnene. Måske du kunne lægge logoet i en form for kasse - eller dele din side op - så logoet står i en ramme over resten? Ligesom du gør, når man linker sig videre ind på den danske side. Øverste felt bør bare være i en anden, lysere farve (mener jeg).

Jg giver gizp ret mht. linkene. Igen får man et meget flimrende indtryk, når man kigger på så blå link. Især når de ovenikøbet er understreget. Understregninger har også en anden uheldig effekt. Hvis du har en tekst med et link i, vil læserens øjne automatisk fokusere på den lige kant - og dermed miste meningen i indholdet. Det er især et problem for ordblinde (eller folk med blot en anelse ordblindhed).

Når du går ind i f.eks. 'sådan virker det' kunne det være rart, hvis du har nogle flere afsnit. Da du bruger lys tekst - bliver det hurtigt meget gnidret. (hvor meget i overskriften i sidste afsnit skal være i to ord :-) ) Det gælder også de andre link.

Nå - det var bare lige et hurtigt input - har ikke nået at kigge så meget på indholdsdelen - kun formen! Men kan se, at det helt sikkert har været et stort arbejde.

:0)
Avatar billede morpheuz Nybegynder
31. marts 2004 - 15:43 #8
gizp-har du modtaget point?? - kan åbenbart ikke acceptere svar..bliver ved at prøve
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. marts 2004 - 15:54 #9
1) marker navnet/navnene  <-- MEGET VIGTIGT!!
2) klik på Accepter-knappen

Husk at check om svaret er accepteret, inden du går videre.
Avatar billede gizp Nybegynder
31. marts 2004 - 21:40 #10
Svaret ser ud til at være accepteret. Kan ikke huske hvor mange points jeg havde før.. Men det går nok..!
Avatar billede tampa Nybegynder
01. april 2004 - 14:01 #11
If you need help getting you site translated to English, I can be of help. Just send me an email