Avatar billede fronk Nybegynder
31. marts 2004 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne sti ved udskrift fra browser.

Hej med jer.

Er det muligt at programmere så stien i bunden af udskriften ikke kommer med når man udskriver en side fra nettet?

Hvis det er hvordan så?

Mvh
Fronk
Avatar billede cdc Novice
31. marts 2004 - 10:59 #1
ja så skal man bruge et activX komponent, men er ikke anbefalelses værdig da de fleste har lukket for denne mulighed, eller skal du over i pdf format
Avatar billede cdc Novice
31. marts 2004 - 11:07 #2
Avatar billede cdc Novice
31. marts 2004 - 11:09 #3
Avatar billede fronk Nybegynder
31. marts 2004 - 11:17 #4
Ja nu har jeg godt nok læst de links som er der, men jeg forstår ikke helt hvordan jeg sætter det ind i min html?

Måske du har nogle eksempler?
Avatar billede olebole Juniormester
31. marts 2004 - 13:57 #5
<ole>

Der er masser af HTML-eksempler i dokumentationen - men har du overhovedet downloaded komponenten?

/mvh
</bole>