Avatar billede stev Nybegynder
28. marts 2004 - 22:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af spilside

Halløjsa derude...:)

Vi er to fyre der har fået den idé at starte et spilsite... MEN:
Problemet er at vi ærligt talt ikke kan lave design ordentligt... Derfor søger vi en eller flere personer som har tid og lyst til at bikse et design sammen... Der vil dog ikke være penge til den/de der laver det, men vi kan sagtens fikse noget reklame af en eller anden art + i får de udlovede point. I kan kontakte mig på Messenger:
christian [at] steffweb [dot] dk

Vi havde forestillet os et lyst design evt, en blanding af noget lysegråt og blå... Men det kan sagtens ændres hvis der skulle være en anden idé fra jer...

Mvh.
Christian Steffensen
Avatar billede dragox Nybegynder
28. marts 2004 - 22:45 #1
hvor kommer det til at ligge?
Avatar billede mithon Nybegynder
29. marts 2004 - 00:30 #2
ej men hvad tror i selv i kan få folk herinde til at lave et design der normalt koster tusinder af kroner at få lavet????
Avatar billede stev Nybegynder
29. marts 2004 - 07:22 #3
Dragox >> Det kommer i starten til at ligge på et gratis webhotel, men vi flytter det snart til et .dk domæne...

Mithon >> JA, vi var godt klar over der nok ikke var den store begejstring for det... Men der kan vel ikke ske noget ved at spørge
Avatar billede stev Nybegynder
29. marts 2004 - 20:26 #4
Ja, nu har jeg fundet en der er villig til at lave et design for os, så jeg lukker tråden