Avatar billede rasser65 Nybegynder
27. marts 2004 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafik kort x2x4x8

Jeg sidder og vil gerne have et nyt grafikkort og sidder kikker på nogle kort jeg godt kunne tænke mig står der de køre agp x2x4x8 fint nok det er jeg med på x8 er det hurtige men det står også Agp volt 1,5/0,8 nu er spørgsmålet kan jeg køre x8 for mit bund et Epox ep-8rda3+ køre kun ned til 1,5volt vil jeg så kunne få noget ud af et x8 kort ????
Avatar billede chalde Seniormester
27. marts 2004 - 22:14 #1
Dit bundkort har agp 8x, så du kan roligt købe et 8x agp.
Ikke at der er stor forskel på 4x og 8x (men 4x laves ikke mere).
http://www.epox.nl/english/products/motherboard/8rda3+.htm
Avatar billede zonqui Nybegynder
09. juni 2004 - 17:16 #2
Vil lige indskyde at der er PCI Express på vej... (Intel har lavet de først bundkort med det) Og det vil nok erstatte AGP igen... :)

/Zonqui
Avatar billede chalde Seniormester
10. juni 2004 - 07:28 #3
zonqui -> Hvad har det med hans spørgsmål at gøre?