Avatar billede brilleaben Nybegynder
27. marts 2004 - 18:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backsplash på keyboard kan ikke tastes.

Hejsa,

Tjaaaa - så fik jeg sat min Acer Travelmate 233 op på bordet hvor
den skal stå som "permanent" maskine.    Fik koblet min ps2 - usb
converter til & klasket mus og tastatur på.
Tilsyneladende virker alt som det skal.
... og dog.  Knappen med størrer-end, mindre-end og backslash
virker ikke (hvilket er ret frustrerende!)

Nogen der har nogen bud på, hvad der kan være galt?

Mvh.
/brilleaben
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2004 - 18:18 #1
Det er ikke sådan at den er "tredelt" og du evt. skal have fat i en Fn knap inden de aktiveres eller er det på det externe tastatur du mener
Avatar billede brilleaben Nybegynder
28. marts 2004 - 15:48 #2
Nej - desværre.  Det er et ganske standard 105 knappers tastatur.  Det er ret underligt.  Min ps2-usb converter har 2 dioder der blinker når der er aktivitet på hhv mus (bevægelse/knaptryk) og tastatur (tastetryk).    Når jeg trykker den famøse knap, blinker tastatur dioden ikke ...    underligt!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. marts 2004 - 15:53 #3
Prøv med et andet tastatur, det kan jo være at det har en fejl og skal udskiftes :-(
Avatar billede brilleaben Nybegynder
28. marts 2004 - 18:07 #4
Det har jeg prøvet - det virkede ikke.  Og jeg ved, at det er et tastatur der virker (det virker på min kærestes computer!  :-)
Jeg har lige prøvet at sætte ps2-usb converteren til min kærestes computer (incl. keyboard).
Det virker ikke - så alt i alt kan det konstateres, at ps2-usb tingen ikke virker.
Skod.

Nåmen - jeg lukker spgm.