Avatar billede soag Nybegynder
25. marts 2004 - 16:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billigste IXUS i Tyskland?

Hej,

jeg skal finde det billigste Canon IXUS kamera i Tyskland. Det er MEGET VIGTIGT, at man kan betale med VISA kort!

Det drejer sig om:

IXUS 430 og IXUS IIs
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. marts 2004 - 16:57 #1
Prøv her.

www.shopman.dk

Tysk moms, leveret til døren i danmark.
Avatar billede soag Nybegynder
25. marts 2004 - 17:02 #2
Tak, men det er stadigere en del dyere end hvis man køber det direkte fra Tyskland.

Jeg har prøvet www.preissuchmaschine.de, men jeg har prøblemer med at finde en VISA-dealer.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. marts 2004 - 17:07 #3
Visa er ikke særlig udbredt i Tyskland. I hvertfald, ikke i forhold til Danmark!
Avatar billede ultima Nybegynder
25. marts 2004 - 19:51 #4
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 18:14 #5
Jeg skulle bestille kameraet hos E-bug, men det viser sig, at man IKKE kan bruge VISA, hvis det skal sendes til Danmark!

Andre muligheder?

- jeg har hævet points med 50!
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 18:38 #6
lukket