Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 15:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Link til bedste pris på Yamaha surround receiver i EU søges

Hejsa allesammen.

Jeg søger bedste pris på denne surround receiver:
- Yamaha RX-V740

Derudover:
Det skal være indenfor EU af skat-/moms-hensyn (extra regninger er uvelkomne).
Og også helst et velrenomeret firma at handle med, for at højne sikkerheden for en reel handel.
Derudover er resten (vistnok) ligegyldigt, da Yamaha har verdensomspændende garanti.

Noget andet jeg burde vide, inden jeg kaster mig ud i en handel???
Avatar billede djqd Nybegynder
24. marts 2004 - 15:18 #1
Hvis du køber den i UK skal du passe på mht. strømmen mener at de har 110 v.
Men det kan løses med en omformer der kan trække alle watt'ne.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 15:25 #2
-->djqd:

Ja, jeg ved godt det med at det skal være 230-250 volt / 50 HZ.
Og der sidder som regel også en omskifter bag på apparaterne, netop til dette.

Og alle elektriske apparater skal også være CE-mærket, som en sikkerhed. Men jeg regner med, at det er standard indenfor EU.

Men derudover har du har ret: Man skal hellere spørge en extra gang for meget, end en gang for lidt...  :-)
Avatar billede ultima Nybegynder
24. marts 2004 - 16:49 #3
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 17:12 #4
-->ultima:
Nej, ikke igennem Shopman, da de jo "scorer kassen" bare for at videresende en ordre. Og det er netop dette som jeg ønsker at omgå ved at forhandle direkte med en (tysk?) forhandler.
Avatar billede ultima Nybegynder
24. marts 2004 - 19:16 #5
Sorry men her er et mere til forhandlere
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche=Yamaha+RX-V740&x=36&y=4

Den øverste forhandler leverer idenfor EU.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 19:31 #6
-->ultima:
Du behøves såmænd ikke at være sorry, for du kunne jo ikke vide andet.
Og dit link er helt fint, nu er prisen røget ned på 401,00 €, og 2986.37 DKK (beregnet via www.valutakurser.dk).

Hvis der ikke kommer andre med et endnu bedre link, løber du af med præmien.  :-))

Alle andre:
Måske andre kan finde et endnu billere link???
Avatar billede grandahl Nybegynder
24. marts 2004 - 20:09 #7
ralf skal på banen
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2004 - 19:54 #8
Ok, så lukker jeg dette spørgsmål nu, da der desværre ikke er kommet et tilfredsstillende svar.