Avatar billede torp23 Nybegynder
22. marts 2004 - 13:57 Der er 9 kommentarer

kan jeg downloade Kazaa uden at få en masse snavs på min com.

Har downloadet kazaa et par gange men får hver gang en masse snavs med på min com. har lige fået den renset af arlet - og tak for det - og jeg har både norton antivirus, norton firewall samt arlets 'pakke' til at undgå snavs. Det er bare som at Kazaa altid hiver en masse andet gear/snavs med ned end man regner med.
Nogle gode råd? evt alternativer til kazaa....?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. marts 2004 - 14:00 #1
KaZaA Lite kunne være et alternativ. Og et endnu bedre kunne være helt at holde sig fra den slags!
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
22. marts 2004 - 14:01 #2
Ja der er jo også E-Donkey , men snavs undgår du desværre ikke fra nogen af dem !
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. marts 2004 - 14:12 #3
Halifax er lige kommet med dagens sande ord :O) Hold dig væk fra det eller bliv inficeret....
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. marts 2004 - 14:14 #4
Et godt alternativ til Kazaa er f.eks Merlin... De sælger det meste kazaa har.. og Så er det lovligt.. ;-)
Avatar billede dollyman Nybegynder
22. marts 2004 - 14:14 #5
ved install af kazaa, gir' du samtidig lov til at der bliver install div. cookies der jo som du nu ved, er anledning til div. spam.
derfor undgå peer2peer pro. hvis du vil være foruden.
alternativ kan anbefales overnet som har et min. af spam features.
Kør evt. jævligt adaware som er et gratis pro.til at slette div. spyware olign. Du kan finde det på Google.
Avatar billede torp23 Nybegynder
22. marts 2004 - 14:31 #6
tak for tilliden drenge. ikke alt over kazaa er ulovligt
Avatar billede torp23 Nybegynder
22. marts 2004 - 14:32 #7
dollyman: du skal nok få pointene når jeg har fået det til at virke på min com som jeg ønsker.
Avatar billede dollyman Nybegynder
23. marts 2004 - 09:17 #8
jamen jeg siger på forhånd tak.
Sig til hvis du vil have mere hjælp med install
Avatar billede anhansen Nybegynder
23. marts 2004 - 10:19 #9
korrekt med ulovligheden af ting på kazaa... Men min erfaring (skal siges er over 2 år gammel) er at +90% er copyright beskyttet.

Der er jo også copyright på billeder og andet i den stil.

Det er ikke for at spille helgen eller noget - det var bare en konstatering.
Men jeg kender endnu ingen - og dermed menes overhovedet ingen - som har installeret kazaa for udelukkende at bruge det til lovlige formål - dermed ikke være sagt at det ikke er dit formål - måske mere et kendetegn for dem jeg kender :-?