Avatar billede baseman Nybegynder
21. marts 2004 - 23:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan opdeler men en 2mbit linie?

hvordan opdeler men en 2mbit adsl forbindelse? (cybercity) det jeg skal bruge det til er at tildele 2 pcére 1mbit hver som de hver må bruge!! gør man  det via en roter, et 3partsprogram eller what? //tnx
Avatar billede chalde Seniormester
22. marts 2004 - 00:28 #1
Du kan bruge www.netlimiter.com til det.
Avatar billede lfa Nybegynder
22. marts 2004 - 09:11 #2
du kunne måske lige kigge i en af de andre poste før du sprugte, dette spørgsmål er blevet spurgt om for 2 postes siden ;)
Avatar billede baseman Nybegynder
26. marts 2004 - 15:09 #3
jepz .. jeg ved det ;o= men dem fandt jeg først da jeg viste hvad jeg skulle lede efter!! ku ikke lige finde info med de keywords jeg søgte med .. tnx anyway ;o)
Avatar billede baseman Nybegynder
26. marts 2004 - 15:10 #4
!
Avatar billede baseman Nybegynder
26. marts 2004 - 15:14 #5
hov hallo .. Chalde det var jo dig der skulle have tak ;o)
Avatar billede chalde Seniormester
26. marts 2004 - 16:51 #6
Det var så lidt :-)